Suomen vanhin karavaanariyhdistys

SF-Caravan Turku ry

Olemme Suomen vanhin karavaanariyhdistys jo vuodesta 1969. Tältä sivulta löydät tarkempaa tietoa yhdistyksen hallituksesta, toiminnasta ja historiasta sekä linkit toimintasuunnitelmaan ja sääntöihin.

Tietoja yhdistyksestä

SF-Caravan Turku ry perustettiin 15.06.1969 Salon Vuohensaaren leirintäalueella, ollen näin Suomen vanhin karavaanariyhdistys. Tällä hetkellä yhdistyksessämme on jo lähes 1600 jäsenperhettä, olemme siis kuudenneksi suurin karavaanariyhdistys Suomessa.

Yhdistyksemme on vuosien aikana ollut mukana monissa tapahtumissa, niin kansainvälisissä kuin kotimaisissakin, joista Caravan Show treffit on tällä hetkellä suurinpiin kuuluva.

Olemme olleet järjestämässä myös hyväntekeväisyyskeräyksiä, joista merkittävin lienee ambulanssin lahjoittaminen Tallinnan Kliiniselle Lastensairaalalle.

Toiminta

Yhdistyksen toiminnasta ja päätöksistä vastaa hallituksen lisäksi myös muut toimikunnat sekä asiamiehet, joiden toiminnan ansiosta alueillamme on aina yhtä viihtyisää. Voit tutustua vastuuhenkilöihin sekä toimintaan tarkemmin seuraavilla sivuilla:
Yhdistyksen toiminnassa tarvitaan myös suunnittelua ja yhteisiä ohjeita, alla olevista linkeistä voitkin tutustua yhdistyksemme toimintasuunnitelmaan, toimintakertomukseen sekä yhdistyksen sääntöihin.

Tule tutustumaan!

Toivotamme sinut tervetulleeksi tutustumaan yhdistyksen alueisiin ja viihtymään kanssamme karavaanariharrastuksen merkeissä, tervetuloa!

Linnankatu 49 A, 20100 Turku
Puh. 02 2308 623